Azáltal, hogy terméket rendel ezen a honlapon (https://retrievershop.hu), elfogadja az alábbi feltételeket, valamint az Általános szerződési feltételeket. Ezek azt biztosítják, hogy mindkét fél tisztában legyen ezzel a megállapodással, és megállapodjon abban, hogy kölcsönösen védi és elvárásokat támaszt a szolgáltatásunkkal kapcsolatban.

1. Általános
Igyekszünk pontos raktárkészletet fenntartani a weboldalunkon, de időről időre előfordulhat, hogy a készleten lévő termékek száma közt eltérés van, és a vásárlás időpontjában nem tudjuk teljesíteni az egész megrendelését. Ebben az esetben a rendelkezésre álló termékeket elküldjük Önnek, és felvesszük Önnel a kapcsolatot arról, hogy szeretné-e megvárni a visszarendelt termékek újbóli beszerzését, vagy inkább visszatérítést igényel.

2. Szállítási költségek
A szállítási költségeket a fizetés során a megrendelésben szereplő termékek súlya, mérete és a rendeltetési helye alapján számítják ki. A szállítás ellenértékét a vásárlással együtt szedjük be, kivéve, ha a szállítás akció miatt ingyenes, vagy a megrendelésbe bele van számítva. Ez az ár lesz a végső ár a szállítási költséggel az ügyfél számára.

A mindenkori szállítási költségeket jól látható és előre kalkulálható módon tüntetjük föl. Ezekről a termékek kosárba helyezését követően a vásárlás oldalon tájékozódhat és válszthatja ki az Önnek megfelelő szállítási módot.

Igyekszünk a kiszállítási költségeket mindig a lehető legalacsonyabb áron tartani, azonban szállító partnereink árváltoztatásaihoz is igazodunk, így visszatérő vásárlóként előfordulhat, hogy más szállítási árakkal találkozik.

3. Szállítási feltételek


3.1 Feladási idő
A megrendeléseket általában a megrendelés kifizetését követő 1-2 munkanapon belül küldjük el.
Raktári partnereink hétfőtől péntekig a szokásos munkaidőben üzemelnek, kivéve a nemzeti ünnepeket, amikor a raktár zárva van. Ebben az esetben lépéseket teszünk annak biztosítása érdekében, hogy a szállítási késedelmek minimálisak legyenek.

3.2 Szállítási cím változása
A szállítási cím módosítását kérelmezheti, a címet a megrendelés feladása előtt bármikor meg tudjuk változtatni.

3.3 Túllépett szállítási idő
Ha a szállítási idő meghaladja az előre jelzett időt, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy kivizsgálhassuk a helyzetet.

4. Nyomonkövetési értesítések
A feladáskor a jogosult ügyfelek egy nyomonkövetési linket kapnak, amelyből követhetik a szállítás előrehaladását a szállítási szolgáltató által elérhetővé tett legújabb frissítések alapján.

5. Szállítás közben megsérült csomagok
Ha úgy találja, hogy a csomag szállítás közben megsérült, kérjük, utasítsa el a csomagot a futártól, és vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ha a csomagot az Ön jelenléte nélkül kézbesítették, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a következő lépésekkel.

6. Lemondások
Ha a megrendelés megérkezése előtt meggondolja magát, bármikor elfogadjuk a lemondását abban az esetben, ha a megrendelést még nem küldtük el. Ha a megrendelés már el lett küldve, kérjük, olvassa el a visszatérítési szabályzatunkat.

7. Biztosítás
A csomagok a megadott értékig a futár által biztosítva vannak veszteségre és kárra.

8. Szállító hibájából bekövetkező események

8.1 A szállítás közben sérült csomagra vonatkozó eljárás
A visszatérítést vagy cserét akkor dolgozzuk fel, amikor a futár befejezte az igénylés kivizsgálását.

8.2 A szállítás során elveszett csomagra vonatkozó eljárás
A visszatérítést vagy cserét akkor dolgozzuk fel, amikor a futár vizsgálatot végzett, és úgy véli, hogy a csomag elveszett.

9. Ügyfélszolgálat 

Minden ügyfélszolgálati kérdés esetén, kérjük, írjon nekünk az order@retrievershop.hu címre.

Telefonos ügyfélszolgálatot nem tudunk fenntartani, mert az üzletet önkéntes kezeli, így nem áll módjában munkaidőben telefonon egyeztetéseket folytatni. Amennyiben feltétlenül telefonos egyeztetés szükséges, kérjük ezt jelezze emailben, amint lehetséges visszahívjuk.